FAQ
FAQ
Har jeg brug for en konto for at bestille?
Nej, du kan også foretage en bestilling som gæst. Men der er nogle fordele ved at have en konto hos os:
- Hurtig betalingsproces
- Se nemt din ordrestatus og ordrehistorik
- Modtag opdateringer om vores nye udgivelser og særlige tilbud
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har glemt mit kodeord?
Klik på "Glemt kodeord?" på login-siden, og du vil blive omdirigeret til en side, hvor du kan oprette et nyt kodeord.
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har indtastet en forkert e-mailadresse?
Kontakt os, så vi kan ændre din e-mailadresse. Vi kan ændre din e-mailadresse, navn og adresse, men vi kan ikke ændre din ordre. Sørg derfor for at indtaste din adresse med alle detaljer, ellers vil pakken, vi sender til dig, blive sendt tilbage til os, eller vi vil ignorere din anmodning for at undgå problemer for alle.
Hvor sikker er min online bestilling?
Når du laver onlinebestillinger med dit kreditkort, indtastes alle dine oplysninger på en SSL-sikret webside. Dine oplysninger bliver derefter SSL-krypteret og sendt direkte til vores kreditkortudbyders netværk, hvor dit kort og transaktionen bliver autoriseret og godkendt. Dine kreditkortoplysninger gemmes ikke på vores servere.
Leveringstid?
Vi tilbyder gratis levering i hele Danmark. Med en gennemsnitlig leveringstid på 5-10 hverdage, inkluderet med Track-and-Trace-kode.
Hvordan sporer jeg min ordre?
Vi vil sende din sporingsinformation via e-mail, når din ordre er sendt. Normalt modtager du trackingnummeret en dag efter, vi har sendt din ordre. Du kan spore din ordre her.
Pletfri kundeservice
Vi lægger stor vægt på kundeservice og er derfor tilgængelige 24/7 for dine spørgsmål!
Lad mig vide, hvis du har flere justeringer eller brug for yderligere assistance!